שיווק עסקי
"רוב האנשים אינם רואים את העולם כפי שהוא. הם רואים אותו כפי שהם"… (אנה ומלך סיאם).
אומנות השיווק הינה היכולת לשלב תחומים רבים הכוללים תפישה, ראייה, אמפתיה, מעורבות, תקשורת, בניית אסטרטגיה שיווקית, הוצאתה לפועל ועוד.
בעולם הדינמי של היום, השיווק הוא אחת מנקודות המפתח בכל ארגון.
על כן, ניהול השיווק משפיע על הצלחת הארגון כולו ומהווה כר לצמיחה עסקית משמעותית.
בקורס ניהול השיווק העסקי תחשפו לממדים רבים של עולם זה, ותוכלו לרכוש ידע וארגז כלים ליצירת תכנית שיווקית שישפרו את ביצועיכם.
הקורס כולל את הנושאים העדכניים ביותר בעולם השיווק, כולל התייחסות למדיה הדיגיטלית ששינתה במידה רבה את השוק ואת כללי המשחק.
מבין נושאי הקורס: תפישת השיווק והתפישה השיווקית – מהות וגישות כוללניות וספציפיות, התנהגות קונים, פילוח שוק ובחירת שוק מטרה,שיווק מוצרים ושירותים חדשים, יצירתיות וחדשנות, מחירים והמחרה, כולל התייחסות למימד הפסיכולוגי, אפיקי שיווק קלאסיים וחדשניים, כולל שיווק בעידן הדיגיטלי, מערכת המידע השיווקי ומחקרי שיווק, ניהול השיווק – תכנון ברמה האסטרטגית והטקטית עד רמת תכנית השיווק.