קסטומיזציה
על פי "מילון", פירוש המילה- עיצוב מחדש מותאם ללקוח.
אנחנו באנגרמה אימון והדרכה אימצנו לנו 3 שיטות (מתוך אלו המציעים גילמור ופיין) לקסטומיזציה מוצלחת.
1. קסטומיזציה משתפת פעולה (collaborative) – דיאלוג עם הלקוח, על מנת לזהות את המוצר שימלא בדיוק את צרכיו ולתכנן אותו על פיו.
2. קסטומיזציה מתאמת (adaptive) – ללקוח מוצע סטנדרט אחד של מוצר אבל הוא ניתן לשינוי על ידי הלקוחות עצמם. הלקוח בוחר לעצמו את התועלת שהוא רוצה להפיק מהמוצר הסטנדרטי. את התועלת הוא מפיק על ידי שימוש בטכנולוגיה אותה מספק היצרן לצורך זה או שהטכנולוגיה מתאימה את עצמה ללקוח. שיטה זו מתאימה כאשר ניתן להבנות את שלל האופציות לתוך המוצר.
3. קסטומיזציה בלתי נראית (transpatent) – כל לקוח מקבל מוצר שמעוצב במיוחד לפי רצונותיו וצרכיו בתוך אריזה סטנדרטית ובלא ידיעתו כי המוצר מתאים לצרכיו ואינו מוצר סטנדרטי.
את המוצרים שלנו, אנו דואגים להתאים ברמה המיטבית לצרכיו השונים של כל אחד מלקוחותינו,
על מנת לדייק את המוצר והשירות בעבורם, מתוך הבנה שההצלחה שלהם היא גם ההצלחה שלנו.